Freedaaag

jag är helt slut, veckan har gått snabbt men jag vet inte om jag börjar bli sjuk för jag har sovit i 9 timmar varje natt nu i 2 dagar, det är jätte ovanligt för mig =S, haha!
Idag ska jag inte göra nått, bara ta det lugnt och kolla på tv. Imorgon ska jag hem till min älskade sötboll, saknar honom så<3 sen på söndag vet jag inte riktigt.. bara chilla med min baby :)
Imorgon ska jag även upp till syster och lämna ett par skridskor, sen när började hon åka det? haha.. Sen ska jag också in på darkwell och fråga om jag får byta min tungpiercing redan nu, man ska vänta i 2-3 veckor och för mig har det bara gått 1 vecka, men den skaver så otroligt mycket på tungan, det är jätte obehagligt så jag ska fråga om det går att byta. Måste även hitta en julklapp till min baby, har ingen aning om vad han önskar sig ens, suck, någon som har nått tips?


Nää nu blir det duschen efter jag har svarat på dessa frågor:

Motto: Det man inte dör av, gör dig starkare.

Platt eller lockigt hår: Platt

Är du kär i någon? Jaa, min max såklart <3

Vad gör du när det regnar? det vet jag inte, lodar.

Vem ringde du senast? pappa

Vilken mobilsingnal ? Infinity ;)

Första sporten du gick på? innebandy

Vad längtar du mest till just nu? min säng

Vad är du mest rädd för i hela världen? spöken :O

Har du varit kär i en kändis? nej

Röd,grön,blå eller gul mjölk? Grön
 
Vad ska du döpa dina barn till? Tjej: Merceders Kille: Maximilian

Sommar eller snö? SNÖÖÖ

Snyggaste läraren? Finns ingen snygg =S haha

Riktig gran eller plastgran? riktig, såklart
 
Godaste drickan till frukost? apelsinjucie

Vem kramade du senast? Mamma :D

Har du gråtit i skolan någongång? nej

Hur tar du dig till skolan? Buss

Sjunger du på toan? Japp

Vad ska du göra nu? efter det här ska jag sova

Vem är snyggast i världen: Jag :)

Favoritplagg i garderoben just nu: Max mjukisbyxor<3

Byxa eller kjol: byxa

Mitt rum kan beskrivas som: hmm, rött svart och stor säng ;)

Mig själv med tre ord (just nu): sliten, glad och chill

Jag tränar: Ingenting just nu

Jag ville bli när jag var liten: Glasblåsare, vilket jag även utbildar mig till nu på gymnasiet

Humör just nu: Trött

Hur många kuddar sover du med: 2 på varje sida

Hur många barn vill du ha: 2 =D

Bio eller promenad: bio
 
Snarkar du: har hänt 2 gånger i mitt liv när jag har vart så trött att jag håller på att DÖ

Det här är jag bra på: ALLT =D


Jag älskar dig baby


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0