Fredag

Äntligen helg skulle säkert många säga, men jag har verkligen fullt upp HELA helgen, haha.. Imorgon måste jag till ulva för att hämta mina glasrör (ska till västerås på måndag med dom), sen ska jag fixa allting hemma. Ska nämligen ha middag och sådär för att jag fyller år på söndag! Och sedan på söndagen så kommer min släkt hit och ska fira mig och sådär, helgen kommer att bli dunder men det finns mkt att göra!

Just nu har jag iaf precis duschat och vill bara lägga mig i soffan och ta ett powernap, det behövs. Men men, får se vad som händer lite ikväll. Bara ta det lugnt verkar det som nu!

Skriver mer ikväll eller imorgon.

hörs



2 dagar kvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0