Onsdag

åhh vilken jobbig dag.. Sov för lite i natt, vaknade med jordens träningvärk, åkte till skolan och hade en lektion, åkte ner på stan för att ta bussen till praktiken, bussen var såklart sen så jag stog ute och frös. Kom till praktiken, jobbade en timme sen lunch, blåste sista 4 timmarna och det gick sådär, duschade, gick ut och väntade på bussen som såklart var nästan 20 minuter sen. Där ute stog jag, ensam och fryssen.. I MÖRKRET!
Kom in till stan där jag fick vänta ytterliggare 20 minuter på min buss hem, det var kallt och jag hade inga vantar.
MIN DAG HAR VART KASS HELT ENKELT =/
Har iaf gjort klart min debatt artikel på svenskan =) Skrev om att man borde ha flextimmar i skolan :) haha.. det kommer man aldrig få, men jag drömmer om det.
Jaja, nu ska jag fortsätta min kassa dag med att läsa 70 sidor ur en kass jävla bok. Den ska vara utläst imorgon och jag har kommit mer än halvvägs, men det är ingen bok jag kan sätta mig in i. Suck, nej nu ska jag duscha sen går jag och läser den skit boken ungefär halva natten för jag är inte superkvinna som kan läsa 70 sidor på 1 timme. SUCK! Jag som trodde jag skulle få sova tidigt idag, men nejj då! Åh =/ Jag får egentligen skylle mig själv..
aja, dusch sen läsa..

GODNATT



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0