Onsdag

Hej bloggen =D

Förlåt för dålig uppdatering men har knappt hunnit kollat min mejl de här dagarna, så mycket har det varit!
I lördags kom massor med folk hit och vi drack och hade roligt, kommer inte ihåg så mkt av natten, haha.. och i söndags fyllde jag år :D WOHO, äntligen 18. jag fick massor av paket, en ny mobil av mamma och pappa, pengar och smycken av min älskling.. Fick också 20 röda rosor en jätte fin bukett med några vita blommor i också, åh det var super fina =D Vi firade även 10 månader i söndags så det var lite därför jag fick rosorna =)
Dunder födelsedag och en helt kass vecka. Haha!
I måndags var jag uppe i västerås med pappa för att böja till mina glasrör, gick super =) Så nu är jag färdig med det. I Tisdags på praktiken så gick det också super. Men idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, det återstår att se! Nejj nu ska jag gå och fixa det sista innan bussen åker utan mig, jag lägger upp bilder från helgen =)

Vi hörs
     
               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0