Söndag

Jordens tråkigaste helg, usch.. Men lovet i helhet har vart dunder! Solade i Onsdags eller när det var, sen solade jag igår också, jätte skönt verkligen!!!!
Imorgon är jag ledig men ska in till skolan och göra om ett matteprov som jag inte klarade. Sen hem igen och plugga lite. Sola på tisdag igen efter praktiken =) ska ligga i nu så man inte ser ut som ett spöke nu i vinter!!!
Jag fyller år om 14 dagar exakt, åh jag längtar verkligen! Känns som när man var liten igen, jätte spänd och allting. Snart är det julafton också, inte alls långt kvar, tiden bara rinner iväg. Jaja, nu ska jag försöka få lite gjort iaf, ska upp till frican sen och ha myskväll med brudarna =) wounderful..

BYE


Alla tankar snurrar runt i mitt huvud, orkar jag verkligen det här?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0