Söndag

Hej bloggen!

Är helt slut, skrev i förra inlägget att jag hade fått prickar över hela kroppen ju. Igår åkte vi in till närakuten för att kolla upp det, alla läkare tyckte att det var konstigt att jag hade så hög feber och prickar överallt men mina prover var normala. Så dom skickade vidare mig upp till barnakuten. Där undersökte folk mig och tog massor med prover men ingen av läkrana vet vad det är. Så vi kom hem klockan 12 i natt.. en helt värdelös kväll, spenderade jag på akuten! Fick iaf en remiss till hudmottagningen imorgon som jag ska gå till och ta ytterliggare prover! Hmm, skumt det där.
Jaja, ska iaf åka in till allians hallen och kolla på när baby spelar innebandy, kommer inte ihåg när jag såg honom senast, haha!
Jaja, ska fixa till mig lite nu iaf. Skriver mer sen om jag orkar!

VI SES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0