Söndag

Idag är jag på bättre humör än igår, baby kom hem till mig och det blev genast mkt bättre! Var ute och lekte i snön igår och jag halkade såklart och slog i ryggen, haha, men roligt var det, för först så höll max på att halka så skrattade jag åt det och tappade balansen och halkade själv. Ja ni får nog en bild i huvudet hur det såg ut! Rätt roligt =) Idag har det snöat som bara fasen, snöade hela tiden igår också, jätte mysigt med snö tycker jag! Imorgon är jag ledig och det återstår att se vad dagen har att bjuda på, jag ska förmodligen hem till max så som det ser ut nu. Men vet inte hur hans träningar ligger denna vecka så jag får planera det när han ringer sen ikväll!
Har kollat på tv hela dagen idag, har verkligen haft tråkigt. Men skönt att bara slappa också, funderar på att hoppa in i duschen snart och sen lägga mig i soffan igen, kanske plugga lite men det får vi se hur det blir med det.

Inte långt kvar tills jag tar hål i tungan heller, åh jag är dunder nervös, men det kommer nog att gå kanon =D Max ska följa med och hålla handen och jag kommer blunda hela tiden så jag inte ser nålen! Haha, töntig man känner sig. Äsch, allting kommer gå dunder =D

Nu ska jag nog gå och titta lite på tv igen, men först blire duschen!


Jag älskar dig max hallberg
16/1-2008




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0