Tisdag

Hejj bloggen!

Jag har vart hemma idag.

Det är fortfarande skadat mkt snö ute och det bara vräker ner ännu mer hela tiden! Men hörde att det skulle bli 7 plusgrader på torsdag eller fredag och då kommer all den här snön ha smält bort =/ åhh jag som ville ha snö ända till julafton. Hmm, det är tråkigt att sitta här ensam, jag saknar min älskling<3 Ibland undrar jag varför man bråkar när man älskar varandra såhär pass mkt, det vet jag inte! Det är iaf onödigt att bråka om det lilla saken vi bråkade om baby, inge mer bråk nu! Jag älskar verkligen honom!!!!!!!!

åh inte långt kvar tills tungpiercingen kommer heller, åhhh :D Jag är super nervös.. hehe!

Idag ska jag kanske försöka plugga lite =) Om jag orkar och om jag har tid. haha, inte direkt för att jag ska göra nånting annat idag men det kanske dyker upp nånting som jag måste göra som jag aldrig har gjort förut bara för att slippa att plugga. Sånt kan jag vara bra på! Haha...


Nejj nu ska jag nog sätta på en bra film =)
 
Vi hörs




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0