Lördag

Godmorgon bloggen!
Nu har jag precis vaknat av att jag var så himla förkyld att jag inte kunde andas genom näsan, usch.. Men det är iaf skönt att man inte missar nånting i skolan eftersom vi har lov denna vecka så man kan ju alltid ta det lugnt.
På lovet har jag bokat in min älskling hela veckan, vi får se vad vi ska hitta på =)
Är avundsjuk på 2 utav mina kompisar som åker till thailand idag, GE MIG VÄRME!
Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, får se vad som kommer i min väg, annars blir det bara lugn dag hemma, vara i allians hallen 19.30 sen hem igen runt 22.30, världelös lördag, jag vet.
Imorgon kommer baby till mig och sover här tills på tisdag, wounderful. Kan inte tänka mig att om 22 dagar har vi vart tillsammans i 10 månader, herregud, tiden går så himla snabbt. Jag älskar dig gubben<3

Nejj nu blir det nog duschen, skulle kännas skönt. Frukost, och tv

Ha det bra

KOM HEM BROR, DU ÄR SAKNAD<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0