Måndag

Åh idag var ingen rolig dag. Allting började skit bra, fick lite sovmorgon hos max, hade mys hela morgonen på bussen och vi var allmänt gulliga emot varandra, men sen iaf kom jag på när jag stog och väntade på bussen hem att max hade glömt att ge mig det viktigaste som finns, suck! Ringde upp honom och var jätte arg =/
Jaja, brydde mig inte om det så jag åkte hem, när jag kliver av bussen så känner jag i min jackficka efter mina hem nycklar, dom låg inte där. Rotade igenom HELA handväskan, där låg dom inte heller. Jag kom på att igår innan jag skulle till max så hade jag bytt jacka men glömt att lägga över nycklarna.. SUCK! DUMMA MIG..
Jag ringer till pappa som får åka hem från jobbet för att kunna låsa upp åt mig :) Haha.. Så NU har jag precis kommit in och är helt slut. Suck, vilken dag alltså. Jag tänker bara på vad mer som kan hända mera eftersom dagen har precis börjat. Undra om det här är min otursdag? Hmm..

Jaja, men nu är jag glad att jag kommit hem iaf och ska ta en varm lång dusch sen blir det tv, kanske sova lite!
Måste iaf ta hand om min garderob idag, har bara rivit ut kläderna på golvet för att sen bära upp dom till det andra rummet, men jag har inte orkat, så det ska jag göra idag OM jag orkar =)
Max kommer till mig idag runt 5 tiden och jag ska till han imorgon =) Massa dagar med varandra, underbart!
Nej nu blir det dusch sen sängen.. *längtar*

SEE YA




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0