Onsdag

I förra inlägget skrev jag att det var tisdag, men det var det ju inte. har slutat på praktiken nu, ska hoppa in i duschen snart om jag orkar annars duschar jag när jag kommer hem, det är lite skönare att göra det hemma!

Idag gick det bra att blåsa glas, samma sak igår, kanon dagar, I like!

Hade max kofta idag när jag slipade bottnar på blommorna idag, frös jätte mkt. Men nu är den alldeles skitig, haha, fullt med smutsiga prickar överallt på den, mamma får tvätta den ikväll. Haha!

Skola imorgon, religionsprov, skojj.. Kristendomen, woho! Suck, allting är så himla inveckat i kristendomen, det är det väl i alla kulturer, men ändå. Ska hem och plugga iaf!

Känns som det är jätte stressig med skolan och projektarbetet. Arbetet har jag iofs fram till i typ april-maj? tror jag.

Men jag har massa uppsatser och sådär till skolan vilket jag inte ens har börjat med. men men, smisk på mig som inte börjar, det är ju upp till mig själv.


Bussen går om 20 minuter så jag ska väl ta och börja byta om och sådär sen gå ner. Bussen hem går 17.30 så det bli vänta i stan i typ 25 minuter, då ska jag nog passa på att köpa en ny fondation, min är helt slut. Finns inte en enda klick kvar, haha.. välanvänd :)


Nej, byta om nu sen ner och åka HEM, åh vad skönt att komma hem efter en sån här sen och varm dag.

Vi hörs


//Kaas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0