Torsdag

HEJ!

Idag hade jag sov morgon, började halv 10, sköönt! Var faktiskt en bra dag =) Gick bra på alla lektioner och jag hade humöret på topp! Tror dock jag börjar få urinvägsinfektion vilket är mindre roligt. haha! Har fått rådet att dricka massa citronvatten. Får se om det hjälper!
Min syster åker ju på kryssning idag så jag skulle få låna hennes lägenhet =) Så jag och max ska sova där i natt och vi ska ha myskväll med thai mat och sådär =)
Imorgon ska jag inte göra nått speciellt, slutar skolan halv 5, tungt.

Köpte ett par skor idag också, mina efterlängtade björn borg skor.

Önskar mig en parfym i födelsedagspresent, victor & rolf flowerbomb

Nej nu ska jag börja packa lite kläder och sådär, skriver mer ikväll eller imorgon.

         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0