13 timmar

Hej hej!!!

Sorry, skrev ingen uppdatering igår. Haha, men det var såhär, efter jag hade suttit här vi datorn så skulle jag ju ränsa ur min garderob, men jag tänkte lämna det till senare för ett skit bra tv program började. Men neej då, jag hade laddat upp med chips, chilinötter och läsk. 2 minuter in på mitt braiga program somnar jag. Haha, jag somnade till klockan 10 då gick jag och la mig i sängen och sov vidare. Alltså, jag har sovit 13 timmar i natt, haha, så himla skönt. Jag har nog inte sovit så länge sen jag var bebis tror jag. haha! Men riktigt skönt var det iaf, jag SOV verkligen, jag vaknade inte en enda gång på natten, sjukt sköööönt! Så nu är jag jätte utvilad. Är dessvärre inte så peppad på att åka in till stan med mamma och pappa och gå i domkyrkan, haha.. Men men, det får bli en engångsföreteelse. Jag ska käka med mamma och pappa på stan iaf sen vet jag inte vad som händer, förmodligen träffa grabbarna på stan, men efter det då? åh, det här kommer verkligen bli en kass helg. Blir väl så att jag åker hem tidigt och somnar i soffan idag igen, sen har ju hela helgen gått, usch! Förstår inte hur veckorna kan gå sååååå sakta, men helgerna är över på 2 sekunder. Tänk om det istället skulle vara så att man går i skolan en vecka sen har man helg i en vecka, då skulle jag känna mig mer motiverad att gå i skolan på alla jobbiga lektioner om jag visse att jag hade helg en vecka sen. Åh, önsketänkande som aldrig kommer slå in!

Saknade efter dig älskling gör det inte lättare heller =/ just nu önskar jag faktiskt att helgen var över så jag fick träffa dig så snabbt som möjligt. För jag känner mig fan inte hel utan dig =/ Om du bara visste hur mycket jag älskar dig. Om du bara visste att all min energi går åt att tänk på dig. Jag ställer upp för dig till 110%. Du behöver aldrig oroa dig över att jag inte finns där för dig, för det kommer jag alltid att göra, vad som än händer! Jag älskar dig max hallberg, du är den enda för mig<3

JAG ÄLSKAR DIG MAX HALLBERG, DU ÄR MITT ALLT<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0