Den SÖG

Hej hej!

Igår var jag inne på kulturnatten, den sög ju hästpung för fan.. Det var bara SJUKT mycket folk så man fick trängas ÖVERALLT. Usch usch, jag åkte iaf in med mamma och pappa för att vi skulle möta min syster och hennes kille på stan och gå och käka, vi åt på tzatsiki, så himla gott =) Det enda som var roligt igår det var att träffa Conny<3 =) Det var så himla längesen jag träffade dig, man kan verkligen säga att du gjorde min dag igår =) jaja, det blev tidig hemgång iaf, åkte med 00.10 bussen. och nu är jag vaken, är jätte trött.. Suck, nu ser ni, hela helgen har gått. Det är inte klokt alltså.

Åh älskling =/ Jag saknar dig så himla mycket. Jag vill att du ska komma hem nu =/
Det har iaf gått bra på eran cup, ni har vunnit alla era matcher, STOR GRATTIS KRAM =)

Nej nu ska jag gå och göra nått vettigt, haha. Äta frukost kanske! Skriver mer sen.
Bye bye

JAG ÄLSKAR DIG MAX HALLBERG, DU ÄR MITT ALLT<3
8 månader om 2 dagar :D

Jag älskar dig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0