Helg

Hej hej!

ÄNTLIGEN HELG säger jag bara.. FY så skönt! Har vart en riktigt jobbig vecka.
Det känns faktiskt lite jobbigt att vara utan max den här helgen, det har liksom vart han och jag varje helg nu, men nu sitter jag här helt ensam =/ jag saknar dig älskling, kom hit!

Jag ska typ ränsa ur min garderob nu, usch.. Haha, jag ska byta rum och jag har så sjukt mycket kläder som jag absolut inte använder. Det är helt sjukt egentligen, jag har ingenting att göra så varför inte städa på ett rum liksom, haha!

Bror du är så himla saknad! Jag vill inte vara utan dig längre =/ 50 mil mellan oss och jag träffar dig bara någon gång ibland, någon helg när du kommer hem! Jag vill inte att det ska vara så =( Jag behöver dig i mitt liv. Jag älskar dig<3


Nää nu ska jag gå och göra nått vettigt, typ sakna max ännu mer än vad jag redan gör =/ uss uss.. Men jag kan skriva mer ikväll =)

JAG ÄLSKAR DIG MAX HALLBERG, DU ÄR MITT ALLT<3

Jag älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0