Ledig

Hej hej!

Igår åkte jag in till stan för att jag skulle först fika med min syster, sen skulle jag till Max<3 Grattis gubben, ni vann finalen med 8-4 =) Bra jobbat. Jag kom till Max ungefär klockan 6, så satt jag och väntade på att jag och hans pappa skulle åka och hämta honom vid scandic hotel i uppsala, vi åker och hämtar honom typ halv 10, helt galet sent. Jag trodde liksom att han skulle komma hem klockan 8, haha! Men jag fick iaf en jätte stor kram, underbart baby<3 Sen åkte vi hem till honom och sov, jag somnade typ klockan 2, skulle upp klockan 7, jaja.. Gör inte mig nånting, jag var ju ändå ledig idag så så länge jag får sova med min bebis så är det lugnt :D
Jag kom hem 8 i morse, la mig och kollade på tv, somnade runt 10 och gick upp typ 13.00, underbart skönt =) Jag behövde sova ut lite. Sen har jag inte alls gjort mkt idag, jag skulle ränsat ut min garberob, det har jag inte gjort, jag skulle ring till ett företag angående projektarbetet, det har jag inte gjort. Skäms på mig! Det enda jag har gjort idag är att legat framför tv:n, fyfy! Får verkligen ta tag i att ringa till det där företaget imorgon, jag måste! 
Jaja, nu ska jag hoppa in i duschen sen ränsa lite ur garberoben tror jag, sen blir det tv för hela slanten, jag är så lat!

Jag saknar min älskling, men vi ses imorgon efter praktiken, jag längtar<3

Bye

JAG ÄLSKAR DIG MAX HALLBERG, DU ÄR MITT ALLT<3
8 månader imorgon <3

jag älskar dig <3Jag älskar dig <3     




   16/1-2008

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0