Lördag

Hej hej!!!

Sitter hemma hos min baby nu, han är på match i borlänge =/ Usch, jag ska snart åka härifrån till min syster. Lite mys med henne =) sen ska jag hem och fixa en present åt en kompis, ska dit ikväll på lite middag och sådär. Mys mys! Sen imorgon ska jag upp klockan 7, bussen från almunge går 08.15 tror jag. USCH! Ska vidare till max sen ska vi till gävle för ytterliggare en innebandymatch fast imorgon är det juniorallsvenskan. Blir väl roligt :S!! 
Imorgon börjar andra avenyn, underbart! Bästa serien ever.. Undra om Angelica har dött :O jaja det återstår att se. Nej nu ska jag börja packa och sådär så ska jag bege mig till bussen sen. Skriver kanske mer sen om jag hinner!

Ciao


Bästa artisten och låten, volbeat - Maybellene I hofteholder










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0