Måndag

Jag har haft en lång helg, ledig torsdag, fredag, lördag, söndag och idag. Känns jätte bra! Ledigheten satt verkligen på rätt tidpunkt.

I helgen har jag inte gjort så mkt faktikt, vart med max =) Kollat på alla hans jävla innebandy matcher, Dom vann iaf både matcherna har jag för mig, den igår vann dom med 19-2 fett tråkigt att sitta och kolla. Suck! Fick iaf höra att han har matcher både lördagar och söndagar nu och inte en enda spelfri helg. Han och jag som inte ens träffas så mkt på vardagar för att han har träningar då =/ Bara framtiden kan visa vart det här ska leda nånstans :S Sen är det så att hans borta matcher kan man inte åka och kolla på heller, han spelar jätte långt bort varje gång, typ leksand och sådära! 4 timmars resetid för att se en match, ehm nej tack! Så jag får träffa honom varannan helg =/ vill inte tänka på det för då blir jag bara ledsen =/  Vissa kanske tänker att det inte låter så jobbigt men det är det! Träningar varje dag, 2 matcher per helg. Jag åker till honom, umgås kanske 2 timmar sen deckar han för att han är så trött och sliten (fullt förstårligt) sådär är det varje dag, varje helg! Det är jobbigt, det tar på krafterna rätt hårt.. Visst, jag gör allt för honom, det gör jag verkligen! Jag ska kämpa så länge jag orkar men det kommer bli tufft.
Nog om det!

Praktik tisdag, onsdag.. skola torsdag, fredag. Vet inte riktigt vad helgen har att bjuda på, party förmodligen. Lutar åt det iaf.

Funderar på om jag ska gå och käka nånting, jag har inte ätit på hela dagen. Jag får inte i mig en enda matbit =/ men men man måste äta så det är bara att gå och göra det nu! Sen spela lite guitar hero förmodligen.. Lite beroendeframkallande det där är! Det är ju som nikotin. Haha! Nej, måste äta nu. Skriver mera sen ikväll kanske eller snaart igen om jag har extremt tråkigt.

Max Hallberg<3


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0