Måndag

Hej hej!

Idag har jag vart i västerås och fixat färgade glasrör till mitt projektarbete, helt underbara killar jag träffade där, dom var så hjälpsamma =) Hjälpte till och jag fick till och med böja ett rör bara för att få pröva på hur det känns och sådär, skit coolt.
I helgen gjorde jag inte så mkt, var hos madde i lördags, käkade middag och sådär. Spelade guitar hero hela kvällen, haha.. fett kul!
Sen på söndagen skulle jag upp tidigt ju. Åkte till gävle för att kolla på en innebandymatch, som dom förlorade.. Usch, kassa domar jävlar! Dom kunde ju fan inte dömma.. Men men, finns inte så mkt att göra åt nu ändå så.. Sen hade jag och max bara det allmänt mysigt på söndagen, verkligen <3 Det var längesen det var en sån kväll. Imorgon ska jag till min baby efter praktiken också, jippie jeeeii =)
Efter att jag och pappa hade vart i västerås idag så stannade vi på hummelst, den stora godisaffären där =) mums.. haha, vi köpte massa godis! Härligt..

Nu ska jag gå och göra nånting annat. Skriver kanske mer sen!

Dance forever my only one,  bye




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0