Praktik

Hej hej!

Jag sitter på praktiken nu, det har verkligen inte vart min dag idag, jag har försökt och försökt med bara stått still i arbetet. Åh, jag vill bara kunna allting på en gång, men vad är det då för utmaning?

Var iaf och hämtade lite glasrör till projektarbetet igår, lämnade in ritningarna till håkan idag! Han vart faktiskt överraskad över att jag hade ritat så pass bra. haha! Jag tyckte dom var hemska, men men =) Fick mycket beröm. Snart kommer pappa och hämtar mig, vi ska åka till den där glashandlaren idag igen och betala och sådär =) sen ska vi hem och äta sen ska jag in till stan igen, ska hem till max <3 =) men det kommer bli fett sent, pappa kommer och hämtar mig 4 och sen ska vi fixa det där sen ska vi städa på dagis också så jag kommer åka till max typ 8, men vad gör jag inte =) Nää.. måste kila nu, skriver mer ikväll!

Solong suckers

JAG ÄLSKAR DIG MAX HALLBERG, DU ÄR MITT ALLT<3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0