Uppdatering

Jaha, då har jag blåst lite till blommor till projektarbetet, foton kommer sen! Nu ska vi tydligen blåsa ringhållare, har aldrig gjort det förut men det låter jobbigt.. Usch, idag slutar jag sent härifrån, eftersom jag har individuella val på morgonen så tar jag 11.00 bussen hit till ulva. Bussen härifrån går 16.50, jätte jobbiga onsdagar jag har. Men som sagt så är vi lediga imorgon och på fredag. Och jag ska ju faktiskt vara med madde hela kvällen och spela guitar hero, fett kul!!!! Vad kan man skriva mera då?
Hmm, jo just de, jag hatar en person, den personen står mig rätt nära, eller ja, väligt nära faktiskt. Lite jobbigt men den attityden hon använder är så jävla fel, men ingen säger ju det åt henne, ska ta och göra det nästa gång jag träffar henne, liksom hon ska ALLTID få som hon vill, hon får alltid som hon vill för att ingen orkar säga emot. För säger man emot så blir hon bara arg och typ börjar gråta,  åhhh! den människan är ändå en vuxen jävla människa, men beter sig som 8 år. JAG BLIR SÅ ARG!!!!!!!! nää, det blir verkligen att jag ska ta ett snack med henne, för ingen annan säger ju åt henne att man inte kan få allt här i livet. Herregud! det är ett under att någon tycker om henne över huvud taget. USCH PÅ SÅNA MÄNNISKOR!!! 
Måste ner och jobba nu efter att jag har avreagerat mig här. 
Vi hörs  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0