Tisdag

Oj, var det verkligen en hel vecka sen jag skrev nånting? Ouups.. Jag har egentligen ingenting att skylla på =/ haha.. Nu skriver jag iaf..

Nu är det lov och det känns otroligt skönt, har verkligen sovit ut dom här två dagarna på lovet och jag har till och med lagt mig tidigt för att kunna sova längre, hmm.. snacka om att jag har vart stressad!

Finns inte riktigt så mkt att uppdatera om förutom att studenten snart är här, ska bli så himla skönt. Vad ska nu göra efter studenten?
Jag har nämligen lite ångest, vill starta eget men samtidigt plugga till hudterapeut, man kanske kan göra båda sakerna?
Jag har iaf försökt att söka sommarjobb, men det verkar omöjligt.. Men jag har min sista utväg, och jag hoppas att den utvägen ska lyckas =)

Nejj, nu ska jag nog lägga mig i soffan ett tag och sedan blir det gympa, jag är taggad till tusen!

Vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0