17:34

Tänkte sätta mig och titta på i taken lyser stjärnorna nu faktiskt. Fick låna den av madde en regnig dag som denna! Max hade tydligen inställd träning så han är också påväg :) mys mys..

Imorgon ska jag börja skriva på mitt personliga brev till skolan. Men jag tycker det är svårt, har alltid svårast för att börja så jag hoppas att jag har en bra dag imorgon så det går lätt att skriva =)

Tror jag ska ta en dusch först faktiskt så man bara kan ta det lugnt hela kvällen nu faktiskt =) Har rätt ont i magen så det skulle underlätta om man bara tog det lugnt och inte tänkte så mycket på allting hela tiden. Viktigaste är att man mår bra, så får man tänka!

Nu blir det dusch sen film =)


Kommentarer
Postat av: Daniel

Visst var den bra? :O

2009-08-20 @ 12:39:09
URL: http://gardelinzambon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0