Fredag

God morgon!

Jag har precis kommit hem och det första som står på schemat är städning. Men jag orkar inte, vaknade upp med jätte ont i magen och har pinat mig igenom bussresan hem, så egentligen måste jag städa, men vila är viktigare så att jag orkar med kvällen. Det är ju party! =P

Imorgon är det American Car Show, tänkte dra in en stund med mamma, pappa och Max, sen ska jag och Max åka och fixa pass åt honom också, jag menar, snart är det ju bara en månad kvar tills vi åker till Spanien, vi åker den 2 Oktober. SPÄNNANDE! Jag är mest orolig över hur max kommer reagera över flygturen (det är första gången han flyger) jag menar, han vet ju inte hur det ska kännas stackarn. HAHA, skadeglädje =)

På söndag fyller pappa år också, mys mys. Som tur var har jag ju världens bästa presenter år honom (keps, shorts och badshorts) så jag tror inte han blir missnöjd iaf. Jag ska försöka springa upp på New Yorker imorgon också och köpa ett par till short för de shortsen jag har köpt är mer finshorts så jag får springa upp där..

Igår på bilbingon vann ingen, skit jobbigt och tråkigt för den delen. Min moster vann 2000 kr och min kusin vann 2000 kr men jag vann inget =/ så typiskt.. jaja, jag har ju redan vunnit 3500 kr så jag ska väl inte klaga antar jag.

Nejj, nu blir det sängen och om jag orkar så ska jag faktiskt städa..

VI HÖRS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0