Fredag

Guud vad skönt med Fredag, känns som att det kommer bli en bra dag idag. Trots att jag vaknade med jätte ont i magen, men jag får skylla mig själv som inte orkar åka in och hämta min medicin! Får ta och göra det imorgon, det är ett måste. Skulle även ha hämtat mitt sofföverdrag idag på kemtvätten men det orkade jag heller inte med. Hmm, vad gör jag som är så jobbigt att jag blir så trött om dagarna? Jaa du, antar att jag bara är rastlös den mesta delen av tiden och därför blir jag trött..

ARC-rallyt imorgon och jag är taggad till 1000. Ska bli roligt att se igen! Det börjar klockan 11.00 men jag och pappa åker nog upp och tittar på alla bilarna först runt 10.00. Spännande!

Jag och Max ska också köra syster till Tärnsjö imorgon och sedan köra hem på natten så att de andra kan dricka =) Inget mig emot.. Kommer bli en bra Lördag =)

Nejj nu ska jag fortsätta titta runt lite här på internet!

Lägger upp en härlig bild här på min dunder frukost =) vi hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0