Måndag

Som alla bör veta vid det här laget så HATAR jag måndagar. USCH på dom!

Igår var jag hemma hos max som sagt, vi hyrde 3 filmer och köpte massa godis,chips och ostbågar. Hade allting för kvällen, riktigt mysigt. Tittade på Saw 5, Wallander Hämnden och nån mer som jag inte kommer ihåg. Saw filmen var faktiskt riktigt jävla bra alltså, den bästa av dem alla. Wallander var också skit bra, har sett alla wallander och alla saw nu. Har ju kommit ut en ny wallander också som heter Wallander Kuriren. Ska nog hyra den snart också tror jag =) Jag gillar med andra ord att hitta på film =)

Ska berätta en lite rolig grej nu också! Var och hämtade sofföverdragen som jag lämnade in på kemtvätt för 2 veckor sen idag. Fick det i en kasse och gick till stationen och väntade på bussen hem. Ställde kassen på marken vid bänken och höll handväskan i handen. Tänkte hela tiden på att jag INTE fick glömma den där jävla kassen som jag hade med mig också. Men vad tror ni händer när jag är i Länna med bussen? JAG GLÖMDE SÅKLART PÅSEN PÅ STATIONEN! jaja, inte mer med det tänkte jag. Jag fick ringa till Max och be han åka och titta på stationen om påsen var kvar! Det finns ju risk att småknattar skulle ha tagit den och gjort nånting med den! Men som TUR var så fanns påsen kvar på stationen där jag hade lämnat den. Tur säger jag bara. haha, typiskt mig att glömma sånt där.

Tog en tripp till madde idag också när jag kommit hem från bussen. Vi tittade lite på tv och kollade runt på lägenhet till mig i Eskilstuna. Tyvärr utan resultat!

Nu kommer lite bilder från när vi var i Tärnsjö i helgen, och på rallyt. VI HÖRS

Systers kille är han som håller i den svarta basen =)
















Här är bilen som vann överlägset med 34 sekunder före tvåan. Nice :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0