Söndag

Hej!

Igår var jag, max, syster och pär uppe i Tärnsjö och tittade när mattias band spelade. Dom spelade riktigt bra faktiskt! Senare kom vi till uppsala igen där det blev utgång på Bullit.. Var roktigt roligt och umgås lite =) Vi åkte iaf till Storvreta runt halv två tiden och gick och la oss på en gång.

Idag kom jag på att jag skulle hämta ut min medicin på apoteket så det blev en tripp till gränby och sen vidare ner på stan för att äta lunch med syster, mattias och pär. Tog en sallad med kräftstjärtar och lite smått och gott i =)
Sen åkte jag och max hem och nu sitter vi här med tre hyrda filmer. Chips, ostbågar, godis och energidryck. Vi ska alltså ha film marathon =) Mys mys..

Förresten så har jag och baby 1 år och 7 månader idag också, grattis till oss =)

Skriver mer imorgon gott folk!

VI HÖRS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0