Söndag

Goddag på er!

Sitter hemma hos baby nu och väntar på att åka med hans föräldrar och titta på hans innebandy match, jajemansan, nu sätts säsongen igång igen, fast det bara är träningsmatcher än så länge =)

Igår var vi på länna dagen, det var mysigt. Förutom att man var så bakis så man bara satt. Orkade inte gå eller göra nånting på hela dagen, sen när vi kom hem så beställde jag och min älskling en varsin pizza och gosade ner oss i soffan till Sagen om de två tornen. Senare, runt halv 10 ringer mamma mig och undrar om vi inte kan hämta dom i länna för dom orkar inte vänta på bussen för det var så kallt ute, och självklart åkte vi dit i ILFART! hehe..

Imorgon ska jag bara ta det lugnt som jag brukar göra varje dag, fast det börjar bli riktigt tråkigt nu. Alla jobbar eller har börjat på sina nya skolor, åh. Jag som inte får reda på om jag har kommit in förrän om en månad. suck!

32 dagar kvar till Spanien gott folk.

VI HÖRS



Här står min duktiga bebis i mål =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0