Tisdag

Heej!

Hade det riktigt mysigt igår, var ute och gick med Frican och Mikaela =) Vi ska ju börja vara ute och gå varje kväll nu är det tänkt men vad har hänt idag? haha.. jaja, får snacka lite med frican ikväll =)

Har vart ute och kört med pappa idag också, gick riktigt bra faktiskt. Jag känner mig redo för vägarna men det gör inte pappa, han tror inte jag kan. Men vadå, jag klarar ju av dragläge det är väl allt som behövs ;) hahaha..

Nu ska jag joina mamma och pappa och titta på alltsång på skansen. Skriver mer imorgon =)


Min ögonsten =D



Kommentarer
Postat av: Elmina

Hej sötnos! :)

Vissste inte att du hade en

blogg, hur mår du ? Puss<3

2009-08-06 @ 00:37:55
URL: http://tings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0