16/12-09

Tjenixens!

Idag har det vart en slapp dag, det är så skönt. Det känns som att kroppen har tagit jullov nu redan!

Idag var jag själv i hyttan. Lena och Carl gjorde ärenden och jag satt vid datorn bara. Jag orkade inte göra nånting idag. Men det behövde jag inte heller. Är lika förkyld idag som igår men idag är jag tung i huvudet och ont i kroppen också! Bara jag inte är sjuk på julafton :O

Här har det kommit riktigt mycket snö, det är så mysigt! Sen ska det bli 15- imorgon, vilket menas med att det kommer knastra sådär underbart i snön när man går :) Jag måste alltså ha på mig långkallingar imorgon, så jag inte blir mer sjuk.

1 år och 11 månader idag älsk<3

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0