27/12-09

Oj oj oj vilken dålig uppdatering man har nu då när man är hemma. Julafton blev helt kanon, fick vad jag hade önskat mig så det var alldeles perfekt. Den 25e var man ut på krogen och roade sig, lite för mkt tror jag. Men fan vad roligt vi hade det, umgicks med så sjukt underbara människor =)

Igår var vi inne på mellandagsrean, var inte alls mkt folk och inte alls mkt rea. Piss helt enkelt. Jag fick iaf med mig 2 par jeans hem så jag är nöjd!

Nu sitter jag och väntar på mat, sen bär det iväg till Fyrishov för Storvreta cupen. Hagunda har redan spelat en match mot Järfälla där vi vann med 11-1. Hoppas kvällens match blir lite mer spännande!

Jag lägger upp bilder när bärbara datorn funkar igen.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0