30/12-09

Jahaja, näst sista dagen på året. Tankarna flyger iväg genom huvudet om vad jag har missat att göra under detta år, men jag tror faktiskt inte att jag har missat nånting :P

Var inne i stan idag och fixade leggings och fondation, sen åkte vi till syster i ärentuna idag igen och satt och snackade. Mys!

Imorgon blir det fest och jag är så sjukt taggad. Kommer bli kanon, även fast det är många som inte ska vara hemma. Men det är bara att göra det bästa av situtationen. Hoppas brudarna i Vänersborg får super roligt iaf, men det hade vart roligare om ni hade vart hemma ;) <3

Nu blir det 2 1/2 män :)

Lägger upp en bild på dagens också.



Lite suddig bild men jeansen är från cubus och linnet är ifrån JC :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0