Dag 12

Hej!
 
Idag har jag varit sjuk med lite feber och ont i hela kroppen efter att jag vaccinerade mig i Söndags. Därför har jag legat hemma hela dagen och vilat. Åt pannkakor till middag som jag tänkte skriva hur det gick istället. Och det gick inge bra alls, inte dom första iaf. Men sen gick det med en himla fart, det gick nästan så bra att jag tänkte pröva att kasta upp dom i luften och vända dom så, men tyckte att det var lite för riskabelt. 
 
Jag har precis öppnat första luckan på kalendern också, och jag har även tittat på julkalender som jag förövrigt tyckte verkade skit bra :) Superhjälejul hette den tror jag. Det är tur att man kan titta på alla tv program på internet. 
 
Imorgon är jag fit for fight igen och ska bege mig till praktiken, 08:00 - 16:00
 
Vi hörs

Kommentarer
Postat av: Emma

Sv: Tack ;)

2009-12-01 @ 22:15:35
URL: http://emmacedervall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0