Dag 13

Hejsvejs!

Idag har vi lagt upp ett schema om vad jag ska göra fram till jul, det kommer bli en massa spännande projekt. Sen har vi tittat på färgerna, vad vi har för sorter och vilka vi måste köpa mer av. Vi har också mailat månadsrapport till skolan och städat lite. Dagen har gått jätte fort och jag slutade 5.

Imorgon åker jag hem och ska in till stan på Lördag och leta julklappar så det blir soft.

Kommer inte kunna ta kort på ett tag, hoppas att mamma och pappa inte läster det här för jag har nämligen tappat bort deras kamera, inte bra. Men jag vet att jag stoppade ner den i väskan i morse men den låg inte där när jag kom till hyttan i morse. hatar sånt!

Skriver imorgon när jag sitter på bussen hem!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0