Dag 14

tjohejsan!

Nu sitter jag på bussen påväg hem, gud så skönt. Är trött i hela kroppen och orkar nästan inte hålla ögonen öppna. Jag har knappt sovit nånting på hela veckor, bara 3 timmar per natt och det mina kära vänner är otroligt störande.

Idag har jag blåst fönsterkulor, gick skit bra. Är så roligt att göra mönster så jag aldrig har gjort förut. Ska nu kul att se hur dom blev på måndag. Sedan hade vi också ett evenemang idag innan jag skulle gå hem, tycker det är super roligt att folk får prova på, verkligen. Ha det som en rolig grej, antingen som möhippa eller svensexa ;)

Jag kommer hem halv 6 idag och har fortfarande inte hittat kameran, tänk om jag inte hittar den? Jag får ta och gå igenom noga, varenda liten detalj som jag gjorde på morgonen innan jag gick till hyttan.

Nu ska jag nog blunda en stund.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0