Dag 16

hej på er!

Idag hämtade jag 480 st flaskor, riktigt jobbigt.. Jag fick gå två gånger i spöregnet :P sedan har jag gjort efterjobbet också, vilket är att ta bort etiketterna och ställt upp dom på hyllan! Sen har jag också blåst idag men eftersom jag fortfarande inte hittat kameran så har jag inga kort, vilket är skit tråkigt. Jag måste ta med mig den andra kameran i helgen hit så jag kan knäppa.

Just nu tittar jag på sex and the city filmen, den är så himla bra. tror att jag har sett den 20 ggr nu, och kan nästan alla repliker, men den är SÅ bra. Jag gråter och smälter inombords varje gång jag ser den, även fast jag vet att den slutar lyckligt :P

Nu ska jag fortsätta kolla.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0