Dag 17

tjena tjena mittbena!

Jag har precis ätit och gjort mig iordning för att snart sova, tränade ju innan idag, innebandy, vilket var super roligt :)

Idag har jag blåst, assisterat, och fixat flaskor. Allt har gått bra utom att blåsa, det gick mindre bra men det kommer. Det tar 8-10 år att bli glasblåsare så det brukar jag tänka på när nånting inte går bra.

Imorgon ska jag vara i hyttan själv, vilket kommer bli lite lite läskigt men mest roligt. Plus att Lena och Carl kommer komma tillbaka till lunch vilket är runt 12 tiden så det är inte så länge jag behöver vara ensam! Så imorgon hade jag tänkt att damma hyllor och städa lite, bara göra det fint helt enkelt :)

Jag får ångest över att jag inte hittar kameran, år vart kan den vara? Jag funderar nästan på att ringa en sån där spåtant och be henne säga vart den är, jag är desperat!

Godnatt mina trogna läsare. Håll ut, bilder kommer efter helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0