Dag 18

Tuudels!

Jag sitter här själv i hyttan som jag har gjort sen 9 i morse, det har gått bra idag så jag är väldigt nöjd. Jag har dammat av alla hyllor, och ni som har sett bilderna på hyttan vet hur många hyllor som finns :) Sen har jag också fixat med andrahandssorteringsbordet och flyttat över ALLA glas till ett annat bord. Allt har gått alldeles utmärkt idag som sagt. Så nu sitter jag och väntar på Lena och Carl som har gjort massa ärenden i Västerås idag, snackat med revisor och sånt viktigt :)

Idag kommer Mille hit också, min gullunge :) Kommer bli super mysigt med god mat, dooda (godis) och massor med mys :) Jag längtar

Nu ska jag fixa och dona lite mer här :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0