Dag 19

Hoho!

Nu har jag precis kommiy hem efter att ha ätit julbord med Lena, Carl och deras familjer :) Jag åt lite för mycket känner jag nu, men det är så det ska va. Samma sak på julafton, man proppar ju i sig så mycket att knappen på byxorna flyge iväg :)

Idag har jag fått blåsa i två timmar själv, det gick bra. Jag gjorde oljelampor och fönsterkulor. Det är skit bra att öva på för att få den så rund som möjligt är inte det lättaste direkt. Sedan har jag också fått assistera med tappfärg idag vilket var roligt. Jag har aldrig hållt på med tappfärg förut!

Idag tänkte jag stänga av datorn tidigt och lägga mig. Tänkte bara titta på dom två avsnitt jag har missat av julkalendern sen blir det godnatt :)

Imorgon kommer jag hem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0