Dag 20

Hellu!

Sitter här i hyttan själv nu. Lena och Carl är och hämtar glas på Ramnäs konferans och det tar sin lilla tid men jag har inte bråttom, vi ska blåsa kammade oljelampor idag (synd att jag inte har någon bild) och sen ska jag nog blåsa lite själv. Undra vad man ska blåsa idag? Jag tror nog att jag fortsätter med oljelampor och fönsterkulor så jag får in snitsen på att få in jämt med luft.

Ikväll är det Idol finalen också, woho. Vem tror ni vinner? Jag tycker inte riktigt att det spelar någon roll vem som vinner nu för det här är mina två favoriter :) Innan Idol ska jag åka med bästa Frican till Thun´s och shoppa loss hade jag tänkte :)

Nu ska jag gå och signera mina saker.

Skriver mer ikväll eller imorgon.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0