Alla hjärtansdag

Heej bloggen!!!

Igår lekte jag med madde och det var en mycket rolig kväll :D åt jätte god mat och sådär :) sen spelade vi guitar hero world tour, haha.. fett roligt :) Idag ska jag inte göra så mkt, äta god mat med mamma och pappa sen får vi se om max hinner hem för att titta på bio med mig, han är på borta match.. Men jag åker in till honom annars iaf och har en myskväll om det inte blir bio =)

Igår så gav pappa mamma en förpackning choklad och super fina blommor :) jätte gulligt.. mamma gav pappa massage :) thihi... sött när man fortfarande köper presenter tycker jag =)

Nejj nu ska jag in i duschen, är så himla förkyld och trött och har sminket kvar sen igår så jag vill bli ren också.. haha! Skriver mer imorgon eller senare så kommer bilder nu :)

Vi hörs..

blommorna som pappa gav fick jag tyvärr inte med..

         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0