Fredag

Heej bloggen!!

Lik förbannat åkte jag på gympan igår och vad tror ni hände idag? jag är mer sjuk än förut.. Suck! Ska bara ta det lugnt nu i helgen, ska till sara andersson en snabbis nu ikväll och tjabba lite, sen imorgon ska jag titta på innebandy, sen på söndag blir det en slappis dag =) Måndagen också för den delen, jag är ju ledig. Men jag måste in till skolan och lämna in min varning. Jag har lite mkt frånvaro! FY på mig..

Ska upp och möta frican om en timme ungefär och vi ska tillsammans gå till sara, mys mys<3

Idag var jag inne i stan och åt med baby :) hade det super mysigt förutom att verkligen HELA uppsala var ute, var galet mkt folk.. Usch usch!

Imorgon spelar alltså Hagunda IF mot Västerås. Division 2 =) baby spelar och har nämligen fixat in mig, mamma och pappa gratis =) Tack sötnos.. Vi får se hur den matchen går, vinner vi den (hagunda) så går vi direkt upp till division 1, hur coolt är inte det? Men jag vill inte att dom gör det egentligen, max kommer absolut inte ha någon tid för mig då =( Men men, det är bara att hålla ut =)

Nejj nu ska jag fixa mig sen gå till frican, vi hörs... <3


Underbara Sara och Frican <3 =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0