Lördag

Heej bloggen!!

Allting är klart inför kvällen, jag och max har gjort jordens pimpigaste rum, vi har 20 meter ljusslinga i olika färger över rummet, as snyggt =D nu är det, städning och fixning av mig själv kvar och det kommer ta tid.. USCH!

Igår hade jag min sista filosofilektion och jag är nöjd =) på onsdag börjar jag med tonårspsykologi, tungt ämne det också..

Igår var jag mamma och pappa och tittade på max innebandy match också, dom vann med 7-2 tror jag. så nu blir det till att kvala upp till ettan, mindre tid för mig =/ men men, vi får pröva iaf. Ska se hur det kommer att funka, vem vet, det kanske inte funkar alls? Men jag ger inte upp =)

Som jag ska förut så ska jag och max bjuda hem hans bästa kompis och flickvän som ska hit och äta, så det ska bli mysigt =) Har inte träffat dom på länge heller så det ska bli kul!
Sen blir det mer folk som kommer och sen utgång, snacka om att jag är taggad till 1000%

Vi hörs!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0