Måndag

Hej bloggen!!

Dålig uppdatering som vanligt.. Jag var ju hos Sara i Fredags iaf, jag skulle inte dricka nånting hade jag bestämt mig för. Men som vanligt blir det aldrig som jag har tänkt mig! Jag kom hem klockan 10 på lördags morgonen, helt sliten och trött!!

Runt 2 tiden gjorde jag mig i ordning för att åka och titta på innebandy (Hagunda IF - Västerås)! Västerås vann dock med 5-4 i förlängning.. Lite tråkigt, men men! Vi har fortfarande chansen att kvala, vinner vi nu på Fredag mot Hedemora så får vi kvala upp till ettan!!!! Jag låter som en riktig nörd nu va? Haha.. jaja, egentligen bryr jag mig inte så mkt ;)

Idag är jag ju hemma och är ledig, sköönt.. Har inte gjort så mkt! Igår Pumpade jag däck till systers bil vilket var en upplevelse =) Max lånade den in till stan idag eftersom den bilen ändå bara står här och syster och hennes kille har lånat våran s80 så vi har praktiskt taget tagit systers bil =) Skönt att åka runt och bara ha det mysigt =)

Nejj nu ska jag väl hitta på nånting att göra.. Jag har såååååååååå tråkigt!

Vi hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0