Onsdag

Heej bloggen!!

Nu sitter jag på praktiken och väntar på att max ska hämt mig, han kommer om typ en kvart. Skönt det ska bli att åka bil hem =) Det har gått bra idag iaf, med kassan och allting =) Blev jätte orolig, kom upp två stycken poliser som mina första kunder, haha.. Trodde jag hade gjort nånting, men dom var super trevliga och jag pratade på =) Allting lika trevligt med pratglada personer :D


Igår var jag på gyman, var jätte skönt att träna! Sen när jag kom hem la jag mig i soffan och somnade så snacka om att jag var trött =)


På lördag blir det utgång och det gillas, ska dra hem några kompisar på förfest sen drar vi ut, bli super mysigt.. Längar faktiskt redan. Sen ska jag och Max bjuda hem hans kompisar Magnus och Julia på middag på lördagen innan alla kommer, dom ska nämligen också med ut =D dunder..


Nejj nu ska jag diska min matlåda sen ska jag nog börja låsa lite här.


Vi hörs dudes, skriver mer imorgon..


PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0