Tisdag

Heej bloggen!!!

Sitter och väntar på bussen ifrån praktiken nu, ska hem och träna :) Sen ska jag äta semla eftersom det är fettisdag. Jag läste i Metro i morse att Sverige äter 5 miljoner semlor idag, guud vad mycket va?

Sitter och funderar på om jag verkligen ska gå på gympan idag, förkylningen är inte över än så vi får se helt enkelt.

Imorgon ska jag vara själv här på praktiken, Anita ska med sin dotter till sjukhuset och Håkan är i Kina så vi får se hur det går, jag har aldrig vart själv här någon gång, haha.. Men det ska nog gå bra, går alltså från 11.30-15.25 imorgon på praktiken, sköönt :) sen ska jag hem till baby =D

Men nu måste jag springa till bussen.

Skriver mer ikväll..

PUSS

Kommentarer
Postat av: Daniel "Han med jättepenisen"

Hoho! Jag åt en av de semlorna :D

2009-02-26 @ 18:30:16
URL: http://gardelinzambon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0