Torsdag

Heej bloggen!!

Idag har jag vart i skolan, var rätt intressant faktiskt.. Vi pratade en sak på religionen som gjorde mig rätt arg, eller ja, det var vad andra folk tyckte som gjorde mig arg! Vi pratade om om alla har rätt till att bli föräldrar, och självklart så har ju inte misshandlare och så rätt till det, men i alla fall.. Vi pratade om om homosexuella har rätten till att skaffa barn (adoption) och ALLA utom jag tyckte att dom som är homosexuella absolut inte ska få ha barn. Vad är det för sätt att tänka? Åh, självklart mår barnet bättre om den skulle ha en manlig och en kvinnlig förebild, men hallå?
Jag tycker såhär, det finns säkert honomsexuella som kan ta hand om ett barn bättre än en mamma och en pappa? tänker ni likadant? Det här gjorde iaf mig jätte arg.. det är ju samma sak som att en tjej och en kille som inte kan få barn inte ska få skaffa unge på annat sätt. HERREGUD :@ Bara för att man är kär i en person av samma kön så får man inte skaffa barn? Nää, jag tycker att dom har lika mkt rätt som alla andra att skaffa barn. Punkt slut!!!

Nu har jag lättat mitt hjärta lite för er, vad skönt det var att skriva ut sina agritioner.. Nog pratat om det!!

Imorgon blir det utgång för hela slanten, ska fira frican som fyller år på söndag =) Otroligt roligt ska det blir. Jag har till och med lyckats övertala max till att följa med.. 1-0 till mig =) Ska blir super roligt iaf :)

Ska sätta mig ner och skriva ett cv senare också, måste verkligen ha ett sommarjobb nu! Jag har aldrig sommarjobbat förut, har vart FÖR bekväm av mig.. Men nu vill jag verkligen ha massor med pengar i fickan i sommar så jag ska söka alla jobb som finns =) Lucky me ;)

Nu ska jag lägga mig och vila ett slag och sen ska jag försöka få åka och träna, mamma vill inte att jag tränar eftersom som är sjuk, eller jag är förkyld och ont i huvudet.. Men om jag tjatar så kanske jag får, vem vet?

VI SES


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0