Torsdag

Hej bloggen!!

Igår på praktiken så tittade jag igenom en glasbok, fanns otroligt fina grejer som folk har gjort alltså. Jag vill också kunna vara sådär duktig, men det är ju några år kvar! (lägger upp bilder)

Idag har jag gått i skolan, började morgonen med att jag och max försov oss och som tur var hade han bilen idag så vi fick köra super snabbt till skolan, kom iaf i tid, gick bra att sminka sig i bilen iaf =) Hade två lektioner sen åkte jag och max till biltema och köpte två stycken ljusslingor, röd och grön, ska sätta upp dom i taket tills på fredag, kommer bli mys.

Ikväll ska jag iaf träna, ska bli super skönt. Har inte tränat med mamma på jätte länge så jag ska göra det ikväll =D weeiii..

Så här ser min helg ut:
Fredag:
Skola 08.30-11-20
11.20 ska jag åka upp till sylvenis och prata med min mentor
14.30-16.20 skola igen, filosofi.
16.45-18.30 - leka med aliona
19.00-21.00 - titta på innebandy match.
Sen ska jag och max hem till mig..

Lördag:
10.00
- väckning
10.00 - 13.00 - städning + sätta upp ljusslinga och möblera om
13.00 - 15.00 - slipa ner min brandsläckare till prjektarbetet
15.00 - 16.00 - duscha och sminka mig
16.00 - 17.30 - fin slipa lite på allting här hemma
17.30 - 19.00 - middag med max, magnus och julia
20.00 - 22.00 - föfest hos mig

Sen äre krogen hela kvällen

Sen på söndagen ska jag bara slappa, måste plugga till mitt filosofi arbete som jag har på måndagen.

Nu vet ni vad jag ska göra i helgen om jag inte bloggar nånting :)

Vi hörs..

         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0