Torsdag

Heej bloggen!!

Nu sitter jag i skolan och väntar på att få sluta, sköönt.. Är sjuk och vill bara hem! Sitter med en otroligt tråkig pojkvän som sitter och tittar på bilar som han ska köpa, herregud =) thihi.. Imorgon ska jag leka med madde och sen på lördag är det alla hjärtans dag och då ska jag och min sötnos gå på bio =)

På Söndag ska jag och max åka till hans kusin. Max kusinbarn fyller nämligen 1 år. Så OTROLIGT söööt han är :D haha.. jaja, nu ska jag vänta på att gå sluta.. Måste verkligen kissa sen ska jag vänta på min baby som har matte, sen bär det hem :)

Imorgon är det handel och service prov och filosofiprov.. USCH!!! Ska nog inte gå på gympan idag när jag måste plugga så mkt..

Men vi hörs.. herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0