1 år imorgon


Max är:

Killen som har det vackraste leendet av alla,
Killen som har charmen som bara får mig att falla,
Killen som har världens sötaste hår,
Killen som alltid mig på bra humör får,
Killen som har världens mysigaste röst,
Killen som tröstar mig när jag behöver tröst,
Killen som har ett underbart skratt,
Killen som för mig är världens finaste skatt,
Max är killen som jag älskar av hela mitt hjärta.


Du får mig att smälta, du får mig att förstå att livet är något man vill leva. Du får mig att vara lycklig och glad.
Du får mig att kämpa. Jag älskar dig så mycket! Du har alltid funnits där för mig, har aldrig tackat dig tillräckligt. Men när jag varit på botten har du  fått upp mig igen. Du betyder sjukt mycket för mig.
Vi har alltid kul tillsammans, och vi står varandra väldigt nära.. Kan inte tänka mig någon annan än dig, du är verkligen bäst! Du är alltid i mina tankar, mitt hjärta det bara bankar. Bankar av kärlek, den största av dom alla.
1 år med dig imorgon älskling och jag kan inte beskriva den lycka jag känner. Jag älskar dig, alltid vi två<3

You*re the reason that I breathe<3




 

// Föralltid din

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0